Todennäköisesti kyse on inhimillisestä virheestä ja sinun puhelinnumerosi/sähköpostiosoitteesi on kirjattu virheellisesti jonkun toisen henkilön tietoihin.
Jos asut Uudellamaalla, sinun kannattaa olla yhteydessä omaan sosiaali- tai terveydenhuollon palveluntarjoajaasi Maisan kautta. Kirjaudu Maisa-asiakasportaaliin tai avaa Maisan mobiilisovellus. Valitse valikosta Esitä kysymys > Lähetä palaute teknisestä toiminnasta. Jos et käytä Maisaa, voit ottaa yhteyttä omaan sosiaali- tai terveydenhuollon toimipisteeseesi.
Jos et asu Uudellamaalla, sinun kannattaa olla yhteydessä HUSiin esimerkiksi HUSin yleisten palautekanavien kautta: https://www.hus.fi/potilaalle/opas-potilaalle/oikeutesi-potilaana/anna-palautetta.
Oliko tästä sisällöstä sinulle apua?
Kiitos palautteestasi!
Kertoisitko vielä lyhyesti, mitä tietoa yritit etsiä mutta et löytänyt. Antamalla palautetta autat meitä parantamaan sisältöjämme.
Ethän sisällytä palautteeseesi omia terveys- tai muita henkilökohtaisia tietojasi. Huomioithan myös, että kaikki vastaukset ovat anonyymejä emmekä voi vastata niihin.